lørdag 20. juli 2013

jeg har ikke sluttet å sy, men......

Jeg øver meg på feather, har et stort resteteppe å øve meg på. Nå er
det snart alvor.

Her kommer bilder av noen kundequilter.


Kristiansand quilteklubb sitt teppe som ble loddet ut på sommeravsluttningen, 
jeg hadde fått æren av å quilte det.



Her har jeg besøk av barnebarna, og de har funnet ut at jeg 
bruker ikke symaskinen og quiltemaskinen samtidig, så da kan jo de sy litt
til seg selv.

Thea på 8 år styrer symaskinen, og Malin på 5 1/2 sortere stoff, 

og stryker bitene etter at storesøster har sydd.
Vi har senket strykebrettet til riktig høyde så det ikke blir
så mange brannsår.



Ferie..... betyr å gjøre noe annet enn det vi gjør hver dag, min ferie startet med 2 strøk maling på denne veggen, fant ut at hvis jeg okkuperte tilhengeren til traktoren så slapp jeg å stå i stige. 
har en lang stang som kosten henger fast i, genialt, kan male store flater.

hadde med barnebarna på hyttetur, der dukket også min søster opp. 
Hun fikk oppgave som frisørmodell og klatrestativ, ungene stortrives, og tante med.


Jeg har også vært på tur, om jeg skal kalle det ferie vet jeg ikke.
1000 meter opp på fjellet betyr klatring, ikke min favoritt akkurat.

Slik så det ut når vi startet, men dagen før kunne vi ikke se fjellet en gang.


Her har vi kommet opp til varden på Kjerag.


Her er gjengen jeg klatret med.

Og dette er det nærmeste jeg kommer bilde av steinen, jeg var på kanten bortenfor, men jeg har ingen behov for å klatre ut på steinen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar