mandag 10. mars 2014

Lenge mellom hvert blogg innlegg.

Det er ikke fordi jeg ikke har holdt på med ting i vinter jeg ikke har vært her.
Jeg får ikke blogget fra min Ipad, derfor......
It takes two av Sue Daley har hengt her over rekkverket i over 1 år.
Nå er det på tide å få det ferdig.

Har hele tiden tenkt det skulle quiltes ganske tett, men hvordav visste jeg ikke før jeg begynte.


Dette kan jeg leve med... tror jeg.


Glemmer litt å ta bilder underveis som det fylles på med tråd.
Det går endel tråd med her, for å si det sånn.
Julegaven fra yngste datter, først fikk jeg Marius boka. så fikk jeg garn som jeg kunne strikke genser 
til henne.

Og den er ferdig.
Med beskjed om at hvis det var garn igjen ønsket hun seg et gedigent pannebånd.
Det fikk hun jo også.

Broderimaskin er morro, men hva skal man bruke alle broderiene til.
Jeg fant ut ar hvis jeg felte det inn, kunne jeg lage grytekluter.
10 minutter og ett sett var klart.

Litt snø har vi også hatt i vinter. Her på jobb var det så mye snø at vi rett og slett
måtte ta den inn og kjøre den ut på andre siden av bygget.

Nå en måned senere kan vi snart begynne å klippe plenen.

Ha en fin vår.




2 kommentarer:

  1. Heia heia Ellen du er kjempeflink !!

    SvarSlett
  2. Takk, Anne Marie. Trenger litt øvelse, men det kommer seg.

    SvarSlett